TOP 10 geriausi atsipalaidavimo būdai

  1. Gurkšnokite žaliąją arbatą

Žalioji arbata yra žolelių tonikas, teikiantis L-teaniną – natūralų junginį, padedantį sumažinti organizmo reakciją į stresą. Kitas žaliosios arbatos pranašumas yra tas, kad žemiška jos spalva padeda nuraminti protą.

  1. Žiūrėkite atpalaiduojančius vaizdo įrašus

Nueikite į „YouTube“ ir įveskite „Relaxation“ – rasite daug nuostabių vaizdo įrašų, kurie tikrai padės atsipalaiduoti.

  1. Medituokite

Jūsų protui reikia pertraukos nuo nuolatinio mąstymo ir nerimo. Medituokite ne ilgiau kaip 5 minutes pietų pertraukos metu, o ilgiau – vakare prieš miegą. Norėdami sukurti atogrąžų rojų savo mintyse ir mėgautis buvimu su savimi, naudokite vizualizacijos metodus. Tai atpalaiduos ir kūną, ir protą.

  1. Palenkite galvą žemiau širdies

Atsistokite ir susilenkite, pakabindami galvą ir rankas prie kojų pirštų. Galvos nuleidimas žemiau širdies turi raminamąjį poveikį automatinei nervų sistemai. Tai pagerina jūsų kūno vidinę pusiausvyrą.

  1. Giliai kvėpuokite

Kai nerimaujate ar patiriate stresą, pastebėsite, kad esate linkęs sulaikyti kvėpavimą, hiperventiliuoti ar negiliai kvėpuoti. Norėdami pašalinti įtampą, pirmiausiai ryte ir dienos metu atsikvėpkite giliai įkvėpdami. Gilus kvėpavimas jus nuramins ir bus ypač naudingas, jei jūs patirsite įtampą susitikimo ar darbo pokalbio metu.

  1. Sakykite atvirkštinę abėcėlę

Turite gerai išsimiegoti, kad demonstruotumėte geriausią savo formą. Jei pastebite, kad jūsų protas negali nustoti veikti net tada, kai namuose bandote atsipalaiduoti, atlikite triuką su savo smegenimis. Sakydami abėcėlę atgal, jūsų dėmesys pasikeis, nes būsite priversti prisiminti, kuri raidė yra kita. Kai būsite mieguisti, jums gali pasidaryti sudėtinga užbaigti atvirkštinę abėcėlę.

  1. Būkite aktyvūs

Išbėkite bent 30 minučių į sporto salę. Fiziniai pratimai teikia didelę naudą protui. Jie sumažina stresą ir išleidžia į kraują endorfiną, laimės hormoną, sukuriantį laimės ir euforijos jausmą. Tai netgi gali palengvinti depresijos simptomus ir būti taip pat efektyvu kaip antidepresantai.

  1. Mėgaukitės buvimu gamtoje

Jei jums patinka leisti laiką lauke, galite mankštintis lauke. Jei esate namisėda, galbūt norėsite pradėti pasivaikščioti parke ar tiesiog kaimynystėje.

  1. Išvykite atostogauti

Kartą per metus išvykite atostogauti. Kol jūs išvykę iš namų, kodėl gi nepagerinus savo sveikatos ir savijautos sveikatos viešbutyje?

10. Valgykite mangus

Padarykite kelių minučių pertraukėlę ir suvalgykite mangą, kurio sudėtyje yra linalolio, pagrindinio levandų eterinio aliejaus veikliojo komponento. Jis sumažins  stresą ir nerimą bei atpalaiduos protą.